Опашките пред касите са кошмар за всеки търговец и изнервящ фактор за клиентите. Дългото чакане отблъсква клиенти, намалява продажбите и създава негативно впечатление за вашия бизнес. За щастие, има няколко ефективни стратегии, които могат да помогнат за оптимизиране на процеса на плащане и да ускорят обслужването на клиентите. Защо бързото обслужване на касата е важно? По-доволни клиенти: Когато клиентите не губят време в чакане, те са по-склонни да се върнат отново в магазина. По-високи продажби: Бързото обслужване позволява на клиентите да преминат през повече продукти и да направят импулсивни покупки. По-малко стрес за персонала: Оптимизирайки процеса на плащане, намалявате напрежението върху служителите и подобрявате работната им среда. Оборудването влияе на скоростта на обслужване на клиентите. Касовото работно място разполага с различни видове оборудване като: Касови апарати: Инвестирайте в бързи и надеждни касови апарати с…
Какви документи са нужни за издаване на квалифициран електронен подпис eSign? Цени на видовете КЕП, които издаваме, може да видите тук. физически лица За издаване на eSign за физически лица е необходимо да посетите офиса на "Технотрейд сервиз" ООД и да представите Вашата лична карта. юридически лица За издаване на eSign за юридически лица е необходимо да посетите офиса на "Технотрейд сервиз" ООД и да представите следните документи: + Документ за самоличност на Автора който ще бъде вписан в Удостоверението като представляващ юридическото лице + Печат на юридическото лице + В случай, че Титулярът упълномощи свой представител - нотариално заверено пълномощно по образец на СЕП България . свободни професии За издаване на eSign за свободни професии е необходимо да посетите офиса на "Технотрейд сервиз" ООД и да представите следните документи:…
Квалифициран електронен подпис eSign Цени на видовете КЕП, които издаваме, може да видите тук. eSign служи за потвърждаване на Вашата самоличност при участие в електронен обмен, като уеб-базирани приложения, подписване на електронни документи и договори, електронна поща, банкови транзакции, високо ниво на сигурност в комуникацията Ви в интернет, възможност за криптиране на документи, включително и вътрешнофирмени. Можете да работите с интернет портали, които предоставят електронни услуги. С eSign удостоверителни услуги си осигурявате достъп до електронно-административните услуги, предоставяни от органите на държавното и местно управление, банкови институци, онлайн банкиране. Вижте списък на някои органи, пред които можете да се идентифицирате с Вашето eSign Удостоверение за КЕП: Държавни органи: + Национален осигурителен институт + Агенция Митници + Главна Дирекция Гражданска Регистрация и Административно Обслужване + Търговски регистър - Агенция по вписванията + Регистър…
Какво е Елекронен подпис (КЕП, УЕП, КУКЕП)? Електронният подпис защитава електронни документи, от фалшификация. Той съдържа името на титуляра, сериен номер, дата на валидност и копие от публичния ключ. Електронните подписи могат да бъдат проверявани в специални регистри. Използват се навсякъде, където се обменя важна информация по електронен път. Има усъвършенстван (УЕП) и квалифициран електронен подпис (КЕП). Усъвършенстван е електронен подпис, който: + дава възможност за идентифициране на автора; + свързан е по уникален начин с автора; + създаден е със средства, които са под контрола единствено на автора; + свързан е с електронното изявление по начин, който осигурява установяването на всякакви последващи промени. Квалифициран е усъвършенстван електронен подпис, който отговаря на две допълнителни изисквания: + придружен е от издадено от доставчик на удостоверителни услуги удостоверение за квалифициран електронен подпис,…
КАКВИ ДОКУМЕНТИ ЗА КАСОВИЯ АПАРАТ ТРЯБВА ДА СЪХРАНЯВАМЕ? Търговците не са длъжни да отпечатват дневни финансови отчети от фискалното устройство (ФУ), като това не се отнася за лицата, използващи ЕСФП. Всяко фискално устройство, генерира автоматично дневен финансов отчет снулиране и запис във фискалната памет и в КЛЕН за всеки 24 часа, през който са регистрирани продажби/сторно или служебно въведени/изведени операции, в случай че през последните 24 часа такъв отчет не е отпечатан от търговеца. (още…)
Според измененията на наредба Н-18 за касовите апарати, публикувана на 28.09.2018г., фискалните устройства (касови апарати, фискални принтери, ИАСТУД), трябва да изпращат на сървър на НАП следните данни от продажби, по хронологичен ред на издаването им: - На всеки 5 минути, данни от всички фискални бонове, издадени и записани в КЛЕН, в този времеви интервал. ФУВАС няма да изпращат данни за боновете. Сървърът на НАП изпраща отговор на всяко изпратено съобщение; при отсъствие на отговор в рамките на 60 секунди след приключване на изпращането, данните се изпращат отново след 5 миинути. Ако след 3 такива повторения предаването не е завършило успешно, нов цикъл на повторение на съобщението трябва да бъде направен след 12 часа; При неизправност на връзката и невъзможност за предаване от ФУ/ИАСУТД на данни от фискален/системен бон, до 24…
В тази публикация ще се опитам да Ви представя линкове към различни мнения относно измененията на наредба Н-18 на МФ и какво се очаква да се случи след реалното и влизане в сила. Списък с фискални устройства, които ще могат да бъдат доработени съгласно новите изисквания и да се използват след изтичане на сроковете за подмяна или доработка можете да видите тук . Вижте един добър поглед върху наредбата от Ясен Танев ТУК. Кой софтуер трябва да се свързва с касовия апарат - тестов въпросник от НАП в работен вариант. Едно мнение относно наредба Н-18 на Ясен Танев от Българска Асоциация за Развитие на Бизнес Софтуер. СУПТО - Софтуер за управление на продажбите в търговски обекти. Няколко публикации на Данко Мицев - учредител на БАРБС (Българска Асоциация за Развитие на Бизнес Софтуер): Какво…
This website uses cookies so that we can provide you with the best user experience possible. Cookie information is stored in your browser and performs functions such as recognising you when you return to our website and helping our team to understand which sections of the website you find most interesting and useful.
You can adjust all of your cookie settings by navigating the tabs on the left hand side.
Strictly Necessary Cookies
Strictly Necessary Cookie should be enabled at all times so that we can save your preferences for cookie settings.
If you disable this cookie, we will not be able to save your preferences. This means that every time you visit this website you will need to enable or disable cookies again.
Analytics Cookies
This website uses Google Analytics to collect anonymous information such as the number of visitors to the site, and the most popular pages.
Keeping this cookie enabled helps us to improve our website.
Please enable Strictly Necessary Cookies first so that we can save your preferences!